Månad: september 2011
-
Träningsont
Ajaj mina muskler. Men det är bra ont, det gör ont på EXAKT dem ställen som kiropraktorn har sagt att jag skall träna. Hade tänkt att ta mig till gymmet igår, som skrivet nedan. Men vi gick långpromenad på stranden istället och därefter blev det bad av hund. Då passar det ju bra att…
-
Ridning
Jag tror att jag måste rida för att må bra i kroppen. Friskvård helt enkelt. Så jag ska se om jag inte kan börja rida den där pållen utanför oskarström igen kanske. Samt gå till gymmet mer för att konditionsträna. Börja redan ikväll?