Månad: juni 2012
-
Tidslöst
Vart tar tiden vägen? De flesta timmarna spenderas på jobbet, men det är inte dem som försvinner. Vart tar de lediga timmarna vägen? Nu har det varit en och en halv dags ledigt och det känns på sin höjd som en halv. Jag har fått gjort och städat en hel del, men samtidigt inte så…
-
-
Vi klarade det.
Vi klarade att springa 3km utan att vila mer än de planerade 20sek pauserna. Tempo var 6.30 min per km. Det är riktigt bra.